THE NEW IDEA


Cześć! Może zacznę od tego, że ja nazywam się Natalia i witam was na moim nowym blogu.
Dziś mamy już 17 dzień sierpnia i niestety moje wakacje powoli zaczynają zbliżać się ku końcu. Niestety uczucie końca wakacji daje mi się we znaki już jakoś od tygodnia. Możliwe że to przez tą pogodę która przynajmniej u mnie lata w pełni nie ukazuje. Czasami wieczorami jest tak zimno, że czuję się jakby była już jesień. Dni robią się już wyraźnie coraz krótsze a poranki i noce zimniejsze. Zbliżająca się jesień jest chyba moją jedyną porą roku, którą naprawdę nie lubię. Prócz pięknych kolorowych liści spadających z drzew zimne, mokre, pochmurne poranki i dni nieraz zaczynają mnie przytłaczać. Pewnie przez myśli które pałętają mi się po mojej głowie o słonecznych ciepłych wakacjach, które jeszcze niedawno były tak realne. 
Korzystając z tego że przede mną jeszcze 2 tygodnie wakacji próbuję jak zawsze myśleć pozytywnie i nie zawracać sobie głowy zawczasu
zbędnymi myślami  postanowiłam że powrócę do blogowania. Mój poprzedni blog dał mi na pewno dużo doświadczenia z czego bardzo się ciesze ale teraz czas zacząć od nowa. Postaram się aby ten blog był częścią mnie, by ukazywał mnie. Będą tu pojawiały się posty z mojego życia ale także posty związane z modą, która jest również częścią mojego życia :). Te ostatnie dwa tygodnie planuje poświęcić sobie. Skupić się na tym co chce w sobie "poprawić" i przede wszystkim odpocząć przed zbliżającym się nowym rokiem szkolnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz